Finansai

„Pigu.lt“ fizinės parduotuvės toliau keliasi į didžiuosius Lietuvos prekybos centrus

„Pigu.lt“ rudens sezoną pradeda naujienomis – toliau vysto ir plečia fizinių parduotuvių ir kartu prekių atsiėmimo punktų tinklą. Į naujas patalpas persikėlė ir nuo rugsėjo 14 d. duris PC „Molas“ atvėrė Klaipėdos „Pigu.lt“ parduotuvė. Nuo spalio planuojama atidaryti ir antrąją fizinę parduotuvę Vilniuje.

„Pigu.lt“ persikėlė į didesnes, apie 550 kv. m patalpas atsinaujinusiame prekybos centre „Molas“ Klaipėdoje. Planuojama, kad į šią parduotuvę investicijos sieks daugiau nei 100 tūkst. eurų. Tai jau antroji „Pigu.lt“ parduotuvė „Westerwijk“ grupės valdomų prekybos centrų tinkle. Dar pavasarį įmonė perkėlė savo parduotuvę į prekybos centrą „Molas“ Kaune.

Įsiklauso į pirkėjų poreikius

„Nuo šiol klaipėdiečiai ir aplinkinių miestelių gyventojai turės galimybę nemokamai atsiimti ne tik smulkias, kaip įprasta, bet ir stambaus gabarito prekes, kaip pavyzdžiui fotelį, skalbimo mašiną. Patogus susisiekimas viešuoju transportu, krovininių mašinų privažiavimas prie rampos – tikime klientai įvertins pokyčius. Ypatingai dėl gausesnio prekių asortimento vietoje. Pristatydami bene plačiausią kvepalų ir parfumuotos kosmetikos asortimentą, unikalių prekinių ženklų vaikams ir kūdikiams prekes, patenkinsime mados ir kosmetikos prekių mėgėjus, kuriems itin svarbu yra gyvai pamatyti ir išbandyti prekes“, – pasakoja „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas E. Kačerauskas.

Anot jo, Klaipėdoje, kaip ir Vilniuje, kasdien planuojama aptarnauti vidutiniškai pusę tūkstančio klientų. Įprastai kalėdinio piko metu klientų skaičius išauga iki 8 kartų. Todėl siekiant iš anksto supažindinti klientus su vaikų ir kūdikių prekių asortimentu, patestuoti didžiąją dalį kvepalų kategorijos prekių, leidžiama klientams iš anksto pasiruošti didžiosioms apsipirkimo šventėms ir dalį apsipirkimo saugiai perkelti į internetą ar mobiliąją programėlę. 

Ambicingi plėtros planai

Per pastarąjį pusmetį „Pigu“ įmonių grupės valdomas fizinių parduotuvių ir prekių atsiėmimo punktų tinklas išplėstas ne tik Lietuvoje, kur buvo papildomai atidarytos 4 naujos parduotuvės, aktyvi plėtra taip pat vyko Estijoje, netrukus pasieks ir Latviją.

„Spartus e. prekybos augimas pasaulyje, Baltijos šalyse rodo, kad apimtys ateityje tik augs. Norėdami patenkinti savo klientų norą ne tik patogiai gauti platų prekių asortimentą, bet ir užtikrinti greitą jų pristatymą, jau kurį laiką investuojame į naujas partnerystes bei fizinių aptarnavimo vietų tinklą. Renkamės didžiuosius prekybos centrus, kad klientai turėtų ir galimybę patogiai ne tik atsiimti užsakymus, bet ir apžiūrėti mūsų unikalių vaikų ir kūdikių prekinių ženklų asortimentą, išbandyti kvepalus. Ir tai pasiteisina. Artimiausiu metu parduotuvių tinklą Baltijos šalyse palanuojame išplėsti iki 30–ties“, – sako „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas.

Šiuo metu „Pigu.lt“ parduotuvės veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Mažeikiuose, Tauragėje, Marijampolėje ir Alytuje. Spalį numatyta atidaryti dar vieną parduotuvę Vilniuje, taip pat įmonių grupės valdomo e. parduotuvės „220.lv“ parduotuvę Latvijoje.

Apie „Pigu“ grupę:

„Pigu“ grupė, kuriai priklauso internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, yra didžiausia el. prekybos rinkos dalyvė Baltijos šalyse. Tai pirmoji ir kol kas vienintelė Lietuvos įmonė, patekusi tarp penkių sparčiausiai augančių didžiausių Vidurio Europos technologijų įmonių ketverius metus iš eilės. Per 2018 finansinius metus „Pigu“ fiksavo didesnę nei 100 mln. eurų apyvartą, suruošė klientams apie 2 mln. užsakymų. Įmonėje dirba apie 300 darbuotojų. Nuo 2015 m. „Pigu“ grupę valdo viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovė MCI. 2018 metų pabaigoje „Pigu“ paskelbė apie susijungimą su viena Lenkijos e. prekybos lyderių „Morele“.

Pranešimą paskelbė: Rasa Aleškevičiūtė, UAB „Gravitas Partners“
„Pigu.lt“ fizinės parduotuvės toliau keliasi į didžiuosius Lietuvos prekybos centrus

(Perskaityta per mėnesį: 4, iš jų šiandien: 1.)