serviso įranga

Serviso įranga, kuri taupo mechaniko laiką

Laikas – pinigai, kiekvienas nuo mažų dienų esame šį posakį girdėję ir jis yra visiškai teisingas. Visos didžiausios ir sparčiausiai augančios įmonės geriausių rezultatų pasiekė optimizuodamos savo darbus. Ir jeigu įmonės našumas padidėja tiesiog įsigijus darbų optimizavimui reikalingą techninę įrangą, tai suprantama, kad ta įranga neilgai trukus atsipirks ir galiausiai pradės nešti vien tik pelną. O versle galutinis tikslas ir yra pelnas. Ne išimtis ir serviso verslas. Tai visgi kokia serviso įranga taupo mechaniko laiką?

Lietuvoje automobilių parkas per pastarąjį dešimtmetį išaugo beveik dvigubai. Tačiau reikia pastebėti, kad automobilių parkas mūsų šalyje – vienas iš seniausių Europos Sąjungoje, apie 70 proc. lietuvių važinėja daugiau nei dešimties metų senumo automobiliais. Vidutinis automobilio amžius pas mus yra 15 metų. Tad jeigu jūsų mechanikas sugebės aptarnauti per tą patį laiką daugiau transporto priemonių vien dėl įsigytos teisingos įrangos, tada jūsų servisas turės daugiau patenkintų klientų, daugiau nepatenkintų konkurentų ir daugiau pelno. Taip pat ir jūsų darbuotojas bus patenkintas darbo palengvinimu.serviso įranga

Taigi, su naujesne serviso įranga galima padaryti kur kas daugiau darbų per tą patį laiką, nei naudojant seną įrangą. Taip yra dėl to, jog dabar gaminama įranga kur kas pažangesnė, joje įdiegta daugiau technologijų, ji yra funkcionalesnė. Todėl vis mažiau mechanikas išnaudoja fizinės jėgos, greičiau atlieka darbus, dėl to sutaupo laiko ir gali aptarnauti daugiau klientų.

Serviso įranga, kuri pagreitina mechaniko darbą, yra nemažai, bet mūsų nuomone, labiausiai dėmesį reiktų atkreipti i šiuos:
– Diagnostikos įranga. Ji yra skirta greitam gedimu radimui ir diagnozavimui.
– Stabdžių, pakabos ir amortizatorių patikros stendai yra skirti tam, kad serviso mechanikas per trumpą laiką patikrintų transporto priemonės važiuoklę.
– Oro kompresoriai ir susiję priedai naudingi tada, kai reikia atsukinėti daug varžtų su pneumatiniu veržliasūkiu ir atlikti kitus darbus.

Tokios serviso įrangos yra ir daugiau, tačiau viskas priklauso nuo poreikio ir biudžeto. Tad reikia gerai įvertinti kuri serviso įranga yra naudinga ir taip pat įvertinti jos funkcionalumą perkant, bei kaip ji gali prisidėti prie serviso plėtros.

(Perskaityta per mėnesį: 42, iš jų šiandien: 1.)

About Darius