Finansai

Šiaulių bankas šiemet į klientų aptarnavimo skyrių atnaujinimą investavo virš 2 mln. eurų

Šiaulių bankas tęsia investicijas į klientų aptarnavimo skyrių tinklą – šiai dienai jau atnaujinta ir modernizuota 19 skyrių visoje Lietuvoje, o bendra investicijų suma siekė virš 2,4 mln. eurų.

Šiemet duris atvėrė atnaujinti Šiaulių banko skyriai Vilniuje, Kaune, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje  Druskininkuose, Palangoje ir kituose šalies miestuose. Pernai metais buvo atnaujinti padaliniai Tauragėje, Vilniuje, Šilutėje, Kaune ir Mažeikiuose, o jų modernizavimui buvo skirta beveik 0,4 mln. eurų.

„Esame didžiausią padalinių tinklą turintis bankas – dabar veikia virš 60 banko skyrių visoje Lietuvoje. Skirtingai nei kiti šalies bankai, siekiame ne mažinti, bet išlaikyti platų skyrių tinklą. Mūsų požiūriu, plėtojant el. kanalus svarbu nepamiršti, kad daug klientų dar jaučia poreikį fiziniam aptarnavimui banko skyriuje – pasitarti rūpimais finansiniais klausimais, atlikti kasdienius mokėjimus“, – teigė Šiaulių banko Administracijos direktorius Vytautas Sinius.

Po rekonstrukcijos duris atvėrusiuose banko klientų aptarnavimo skyriuose akivaizdūs pokyčiai – patalpos daug modernesnės, jaukesnės, juose vyrauja šviesios spalvos, šiuolaikiškos interjero detalės. Svarbiausi padalinių interjero akcentai – svetingumas ir tvarumas. Siekiama, kad banko padalinyje  apsilankęs klientas jaustųsi ramiai ir komfortiškai.

„Diskutuodami apie Šiaulių banko naują padalinių interjerą, norėjome suderinti modernumą ir tradicijas. Modernumą išreiškia pasirinkti baldai ir minkštos jų formos. O štai pasirinktos žemės spalvos cituoja tradicijas ir ilgaamžiškumą: tai saulė, žemė, žaluma, vanduo“, – sako interjerą kūręs architektas Artūras Imbrasas.

Daug dėmesio skiriama klientų privatumui – baldai banko padalinyje  išdėstyti taip, kad aptarnaujami klientai būtų toliau nuo praeinančiųjų klientų  srauto, įrengtos ir atskiros erdvės privačioms konsultacijoms. Banko padalinio interjere naudojamas natūralus medis, šviesūs ir šilti atspalviai, vyrauja žali, balti, mėlyni ir rusvi akcentai. Derinamos tarpusavyje šios spalvos kuria ramią ir saugią atmosferą. 

„Mūsų vizija plėsti tiek fizinius, tiek skaitmeninius klientų aptarnavimo kanalus, kad Klientas pats galėtų pasirinkti – finansus tvarkyti el. kanalais ar banko padalinyje. Mūsų darbas – užtikrinti, kad kliento patirtis būtų aukštos kokybės“, – sakė V. Sinius.

„Dive Lietuva“ atliktas slapto pirkėjo tyrimas atskleidė, kad Šiaulių bankas – geriausiai klientus aptarnaujantis Lietuvos komercinis bankas. Šiemet bendras viso bankų sektoriaus aptarnavimo kokybės rodiklis siekė 89,1 proc., o Šiaulių banko įvertinimas tarp bankų buvo aukščiausias – 98,6 proc.

Apie Šiaulių banką

1992 m. įsteigtas Šiaulių bankas – didžiausias lietuviško kapitalo bankas,  stabiliai ir nuosekliai augantis finansinis partneris, ypatingą dėmesį skiriantis verslo finansavimo ir vartojimo finansavimo sprendimams. Šiaulių bankas klientus aptarnauja 62-iuose klientų aptarnavimo padaliniuose 37 Lietuvos miestuose. Banko akcijos įtrauktos į NASDAQ biržos Baltijos Oficialųjį prekybos sąrašą. Pagal 2018 m. „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimo rezultatus, Šiaulių bankas yra pirmas Lietuvoje pagal klientų aptarnavimo kokybę.

Pranešimą paskelbė: Mindaugas Biliauskas, UAB Headline agency
Šiaulių bankas šiemet į klientų aptarnavimo skyrių atnaujinimą investavo virš 2 mln. eurų

Šiaulių bankas šiemet į klientų aptarnavimo skyrių atnaujinimą investavo virš 2 mln. eurų

(Perskaityta per mėnesį: 4, iš jų šiandien: 1.)