Finansai

Teisingas žymėjimas Rusijos rinkai

Tarptautiniai ir nacionaliniai muitinės teisės aktai reguliariai papildomi naujais reikalavimais, kuriais siekiama sumažinti padirbtų gaminių judėjimą ir kontroliuoti gabenamų prekių kokybę.

Šios priemonės sunkina importuojamų prekių įvežimo procesą ir padidiną galutinio produkto kainą. Tokioje situacijoje bendrovės importuotojos kreipiasi į logistikos paslaugų teikėjus, kurie siūlo patikrintus sprendimus.

Nuo 2018 m. vasario mėnesio bendrovėms, importuojančios į  Rusiją ir Muitų sąjungos šalis silpnuosius alkoholinius arba nealkoholinius gėrimus, atsirado prievolė ženklinti krovinį. Atsižvelgiant į Muitų sąjungos Techninio reglamento (TP CU 021/2011) reikalavimus, įvežama produkcija turi turėti etiketę rusų kalba, kurioje būtų informacija apie prekę, gamintoją ir importuotoją.

Šių normų laikymasis užsienio gamintojams reiškė, kad jie turi gaminti atskiras pakuotes Rusijos rinkai. Tokie gamybos ciklo pokyčiai ne visada yra ekonomiškai pagrįsti, nes prievolė pateikti ant prekių būtinąją informaciją teko importuotojams.

Įsigaliojus reikalavimui privalomai ženklinti importuojamas prekes, verslo klientai patyrė sunkumų, susijusių su prekių gabenimu į Rusiją. Naujos rinkos sąlygos atskleidė atitinkamų naujų paslaugų poreikį, todėl „AsstrA“ komanda pasiūlė Klientams prekių ženklinimo minimaliomis laiko ir finansų sąnaudomis sprendimą. Nesvarbu, kurioje vietoje apdorojamas krovinys, „AsstrA“ komanda suteikia Klientams krovinio ženklinimo paslaugas operatyviai ir laikantis Rusijos įstatymų reikalavimų“, – pasakoja Dmitrij Naumkin, pardavimų specialistas.

  • Ženklinimas partnerių sandėliuose Rygoje (Latvija)

Sandėliai patogūs klientams, kurie gabena krovinius konteineriais iš Pietų arba Šiaurės Amerikos uostų. Tokia schema taip pat tinka vežant krovinius automobilių transportu arba kombinuoto vežimo iš Europos šalių atveju, kai kroviniai skirti gavėjams Šiaurės Vakarų federalinėje apygardoje. Krovinį galima iškrauti sandėlyje, o tuščią konteinerį atiduoti į uostą. Paženklintas krovinys automobiliais vežamas galutiniams gavėjams.

  • Ženklinimas nuosavame „AsstrA“ sandėlyje Blonėje (Lenkija)

Sandėlis yra centrinėje Lenkijos dalyje, ši vieta labai patogi gabenant krovinius automobiliais iš Europos į reikiamą Rusijos tašką. Gabenant krovinius iš Italijos, Ispanijos, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos ir Airijos paprastai reikia juos perkrauti, todėl „AsstrA“ komanda siūlo Klientams taupyti laiką bei pinigus ir perkrovimo metu tuo pačiu atlikti ir krovinių ženklinimą.

  • Ženklinimas Berastavicos (Baltarusija) sienos kirtimo punkto sandėliuose

Produkcija ženklinama muitinės akcizų sandėlyje, kuriame etikečių klijavimo procedūros kaina yra mažesnė, negu Europos sandėliuose. Taip galima optimizuoti muitinės mokesčius, nes išlaidos, susijusios su prekių ženklinimu, neįtraukiamos į krovinio muitinės vertę, nes paslaugos yra suteikiamos Muitų sąjungos teritorijoje.

„40 tūkst. prekių (vidutinis kiekis krovininiame automobilyje) ženklinimui prireikia 2-3 dienų. Prekes iškrovę ir priėmę į sandėlį su Klientu suderiname etiketės maketą ir klijavimo vietą. Baigiamajame etape po ženklinimo Klientui pareikiame fotoataskaitą“, – priduria Dmitrij Naumkin.

Pranešimą paskelbė: Anastasiia Onoshko, AsstrA Associated Traffic AG

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)