Tarptautinė duomenų ir technologijų bendrovė „TransUnion“ neseniai baigė konsultacijas su Lietuvos padalinio darbuotojų išrinkta darbo taryba dėl tolesnės perspektyvos užtikrinant darbo vietų išsaugojimą Lietuvos paslaugų centre. Pasibaigus šiam procesui buvo priimtas sudėtingas sprendimas 2024 metais palaipsniui uždaryti Lietuvos paslaugų centrą. Veiklos nutraukimas neįvyks staiga, planuojama, kad didžioji dalis darbuotojų paslaugų centrą paliks keliais etapais – 2024 metų kovą ir birželį.
Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į sudėtingą ekonominę situaciją bei kintančius globalios bendrovės veiklos poreikius efektyvinti savo veiklą. „TransUnion“ atstovai pabrėžia, kad šis sprendimas tikrai nėra nulemtas Lietuvos padalinio darbuotojų darbo kokybės, ir yra išties labai dėkingi komandai už profesionalumą ir nuostabius rezultatus, pasiektus per visus šiuos metus.
Įmonė taip pat yra pasirengusi užtikrinti visapusišką pagalbą „TransUnion“ Lietuvos paslaugų centro darbuotojams, pasiūlydama padidintą išeitinių išmokų paketą, apie išėjimą informuojant prieš keturis mėnesius ir darys viską, kad padėtų savo 240 darbuotojų – IT, duomenų analitikos, finansų ir kitų aptarnavimo funkcijų specialistams – susirasti kitą darbą. Įmonės atstovai tikisi, kad naujame profesiniame kelyje jų darbuotojams pasitarnaus įmonėje įgyti įgūdžiai bei paslaugų centro reputacija. Ieškodama jiems naujų darbo galimybių „TransUnion“ aktyviai bendradarbiaus su kitomis įmonėmis ir savo darbuotojams teiks visą galimą paramą atsižvelgiant į konkrečias jų išėjimo iš darbo datas.
„TransUnion“ (anksčiau Callcredit) paslaugų centras Lietuvoje, Kaune, buvo įkurtas 2011 metų pabaigoje.
Pranešimą paskelbė: Vykintė Budrytė, We are marketing, UAB