Finansai

Ūkininko sėkmės receptas: 100 mln. morkų parduoti padeda patikima partnerystė

Kuo ypatingos morkos, užaugintos kėdainiškio ūkininko Virgilijaus Kuprevičius ūkyje? Kiekvienas statistinis lietuvis kasmet jų sukramsnoja po beveik 34, o oranžinės Kėdainių laukų gėrybės plačiai pasklinda po visą Lietuvą.

V. Kuprevičiaus įkurtas „Tikras ūkis“ yra pagrindinis lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ morkų tiekėjas. Daugiau nei pusė visų didžiausiame Lietuvos prekybos tinkle parduodamų morkų yra būtent iš kėdainiškio daržų.

„Morkoms užderėti reikia saulės ir lietaus, o tam, kad jos kasdien – net ir žiemą – šviežios pasiektų mūsų pirkėjus – patikimos ir laiko patikrintos partnerystės. Jau daugiau nei 20 metų dirbdami su ūkininku V.Kuprevičiumi, žinome, kad savo klientams užtikriname aukščiausią lietuviško derliaus kokybę ir šviežumą. Sveikų, saldžių ir sultingų lietuviškų morkų turėtų pakakti iki pavasario“, – tvirtina „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Atrado pačias saldžiausias morkas

Ūkininkas V. Kuprevičius tikina, kad atrado geriausią morkų veislę, kurią kasmet pasėja savo laukuose. „Jokia kita veislė mano žemei taip gerai netinka kaip „Nerakas“. Mėginau sėti įvairiausias sėklas, bet šios veislės morkos – pačios saldžiausios, užauga traškios ir gerai laikosi“, – pabrėžia V. Kuprevičius.

Jis morkas augina 120 hektarų laukuose ir kiekvieną rudenį paruošia apie 10 tūkstančių tonų morkų.

 „Tikrame ūkyje“ dirbantys žmonės, moderni derliaus apdorojimo įranga ir sandėliavimo sprendimai užtikrina, kad „Maxima“ parduotuves pasiektų itin geros kokybės, šviežios ir puikaus skonio morkos.

Rūpinasi tvariais sprendimais

V. Kuprevičius skaičiuoja, kad kasmet jo prižiūrimuose laukuose išauga apie 100 milijonų vienetų morkų. Skaičiuojant statistiškai, kiekvienam lietuviui kasmet tenka po 34 morkas, užaugintas „Tikrajame ūkyje“. Dauguma šakniavaisių yra gražios cilindro formos, vienodo dydžio, lygūs, sultingi ir saldūs. Morkos, kurios neatitinka išvaizdos standartų, keliauja į ūkininko dukters Sandros valdomą įmonę „Sulčių fabrikas“.

Pasak S. Kuprevičiūtės, morkų sultis sveika ir gardu gerti grynas arba maišyti su kitų daržovių bei vaisių sultimis – kurti netikėtus skonių ir maistinių savybių derinius. Įmonėje spaudžiamų sulčių galima rasti didesnėse „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse – produktą galima atpažinti pagal prekės ženklą „Mana“. 

V. Kuprevičiaus užauginamų daržovių užtenka ne tik prekybai ir perdirbimui. Morkomis gardžiuojasi ir ūkyje besiganantys elniai – tai padeda užtikrinti veiklos tvarumą. Ne veltui šeimos ūkis net du kartus buvo įvertintas geriausio metų ūkio titulu.

Darbštumas ir atsakomybė – geriausias variklis

„Ilgametė partnerystė su geriausiais Lietuvos gamintojais ir ūkininkais leidžia abipusiai tobulėti ir augti. Tik dirbdami kartu galime kurti naujoves ir ieškoti atsakymų į klausimą, kaip lietuviškos produkcijos parduoti dar daugiau. Šiandien net 80 proc. siūlomo šviežio maisto „Maximoje“ yra lietuviškas – savo krašto augintojų ir gamintojų produkciją mūsų pirkėjai itin vertina“, – pastebi „Maximos“ komercijos vadovė V. Drulienė.

Ilgametis prekybos tinklo partneris V. Kuprevičius pripažįsta, kad puikių rezultatų pasiekia tik kryptingai ir daug dirbdamas. Vyras tikina, kad darbas ūkyje jį išmokęs daugybės dalykų – tvarkos, punktualumo ir bendravimo su žmonėmis.

Darbštumas ir atkaklumas ūkininkui padeda įveikti net didžiausias gamtos negandas, kai derlius nukenčia dėl sausros ar liūčių. „Bet rizikuojam, dirbam, o kaip kitaip, juk atsakai ne tik už save, bet ir už žmones, kurie ūkyje dirba“, – sako ūkininkas V. Kuprevičius.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
Ūkininko sėkmės receptas: 100 mln. morkų parduoti padeda patikima partnerystė

Ūkininko sėkmės receptas: 100 mln. morkų parduoti padeda patikima partnerystė

Ūkininko sėkmės receptas: 100 mln. morkų parduoti padeda patikima partnerystė

(Perskaityta per mėnesį: 11, iš jų šiandien: 1.)