Finansai

Vilniaus „Akropolyje“ duris atvėrė dar dvi naujos parduotuvės

Prekybos ir pramogų centrų rinkos lyderės „Akropolis Group“ valdomame Vilniaus „Akropolyje“ duris atvėrė dvi naujos parduotuvės – namų kvapų salonas „Krispo“ ir drabužių parduotuvė „Vila“.  

„Stengiamės nuolat pasiūlyti naujienų suteikdami atradimo džiaugsmą lankytojams – vien per šiuos metus Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrė ar atsinaujino 10 naujų parduotuvių ir paslaugų teikėjų. Partnerystė su naujaisiais nuomininkais „Vila“ ir „Krispo“ leis išplėsti tiek drabužių, tiek interjero bei namų prekių pasirinkimo galimybes pirkėjams“, – teigia „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.

„Vila“ yra skandinaviškas prekinis ženklas, kurio filosofija paremta moterišku požiūriu į madą, moteriškumą subtiliai derinant su mada.  Savo stiliaus išskirtinumą, pagrįstą moteriškumu, subtilumu ir paprastumu, „Vila“ perteikia mažomis stiliaus detalėmis ir įvairių raštų gausa. Naujosios parduotuvės plotas – 186 kv. m.

Kvapų namų ir kitų kvapnių produktų salonas „Krispo“ 2020 m. įsikūrė Klaipėdos „Akropolyje“, o dabar duris atvėrė ir Vilniaus „Akropolyje“. Salono plotas siekia 100 kv. m – tai didžiausia tinklo parduotuvė Lietuvoje.

„Lietuvos rinkoje išsiskiriame plačiausiu namų kvapų asortimentu ir parfumuotomis „Antoine“ skalbimo priemonėmis. Klientams siūlome ir išskirtinius automobilių kvapus, kvepiančias žvakes bei veido ir kūno priežiūros prekes. Didžiausiame mūsų salone įrengėme „Beauty Care“ erdvę, kuri skirta grožio priemonėms išbandyti, čia parduotuvės lankytojai galės ištestuoti kokybišką veido ir kūno kosmetiką, gauti profesionalias mūsų darbuotojų konsultacijas. Investicijos į šį saloną siekė 150 tūkst. eurų“, – sako „Krispo“ vadovė ir įkūrėja Kristina Strolienė.

Naujasis salonas dar labiau išplėtė interjero ir namų prekių pasirinkimo galimybes Vilniaus „Akropolyje“ – prekybos ir pramogų centre jau yra įsikūrę tokie prekių ženklai kaip „Zara Home“, „H&M home“, „Žana“, „Imdeco“, „Frezija“, „Kurima“, „Top Shop“, „Odoro“, birželį atidaryta nauja kvapų namams parduotuvė „The Home story“.

Iš viso Vilniaus „Akropolyje“ yra įsikūrę beveik 220 parduotuvių, paslaugų ir pramogų teikimo vietų, kurios užima daugiau nei 87 tūkst. kv. m plotą.

Apie „Akropolis Group“:

Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje „Akropole Riga“ ir „Akropole Alfa“ Rygoje.

Pranešimą paskelbė: Marius Deksnys, UAB „Idea Prima“

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)