sporto papildai
Sveikata

4 sporto papildai moterims

Pavasaris – tradicinis metas ruošti „kūną vasarai“, kai norisi įgauti norimas formas. Tai pats aktyviausias treniruočių laikotarpis

Svarbiausia šiuo klausimu yra ne sumažinti savo mitybą iki minimumo, kad kuo greičiau numesti svorio, bet kompetentingai kreiptis į jos formavimą, atsižvelgiant į treniruočių veiklą.

Mityba lieknėjimui turėtų būti turtinga baltyminiu maistu, sveikųjų riebalų ir skaidulų šaltiniais, o angliavandenių kiekis turėtų būti sumažintas. Sudarant individualią dietą, atsižvelgiant į jūsų parametrus, geriau kreiptis į trenerį ar mitybos specialistą, tačiau tai galite padaryti patys.

Sporto papildų nauda

Sporto papildai padeda papildyti reikiamu baltymų kiekiu, išvengti persivalgymo, greičiau atsigauti po fizinio krūvio, normalizuoti miego įpročius, o taip pat išlaikyti odos ir plaukų grožį nekaloringos dietos metu.

Prekės ženklas „Humanperformance“ sukūrė sportinės mitybos ir sveikatos papildus, atsižvelgdamas į moters fiziologiją. Juose yra minimalus angliavandenių kiekis ir daug naudingų vitaminų bei mineralų – visko, ko reikia norint numesti svorio ir palaikyti formą. Gaminių kompozicijos natūralios, žaliavos europietiškos, kokybiškos, skonis lengvas ir malonus, dizainas labai estetiškas.

Kūrėjai atsižvelgė į ekologiškumo tendenciją. Vietoj įprastų baltyminių maišelių yra patogūs stiklainiai, kuriuos galima pakartotinai panaudoti laikymui.

Baltymai

Baltymai yra statybinė medžiaga ne tik raumenims, bet ir visam kūnui. Moterų vidutinė dienos baltymų norma yra 1–1,5 gramo vienam kilogramui kūno svorio. O visiems aktyviai besitreniruojantiems ir dalyvaujantiems sporto varžybose – iki 2 gramų.

Baltymų kokteiliai padeda gauti reikiamų baltymų, puikiai prisotina ir mažina apetitą. Tai taip pat puikus saldumynų pakaitalas užkandžiaujant. Proteinas skandinaviški išrūgų baltymai. Vienoje porcijoje yra 24 g baltymų ir 138 kcal.

  • Padeda formuoti kūną ir atsigauti po treniruotės.
  • Padengia organizmo baltymų poreikį ir padeda subalansuoti mitybą.

Sudėtyje yra prebiotikų, gerinančių virškinimą. Sudėtyje nėra cukraus ir fruktozės.

Jis turi erdvią tekstūrą. Sumaišykite 3 kaušelius baltymų (tai yra apie 34 g) su 200 ml vandens arba pieno. Porciją rekomenduojama išgerti iškart po treniruotės, taip pat užkandžiaujant.

Tinka užkandžiui ar vakarienės pakaitalui.

Jis prisotinamas ilgą laiką, nes skirtingi kompozicijos baltymai absorbuojami skirtingu greičiu.
Supilkite 4 matavimo šaukštus be stiklelio (apie 38 g) į purtyklę ir užpilkite 250 ml pieno arba vandens. Gerai ismaisyti. Jei mėgstate tirštą konsistenciją, pavyzdžiui, kokteilį, leiskite kokteiliui užvirti 3 minutes.

L-karnitinas

Ši aminorūgštis didina ištvermę, pagreitina riebalų deginimo procesą, pernešdama riebalus į ląstelių mitochondrijas, kur jie naudojami energijos sintezei. L-karnitinas padeda ilgiau ir sunkiau treniruotis.

Išgerkite 2 kapsules 30 minučių prieš treniruotę.

Kolagenas

1 ir 3 tipų kolagenas su vitaminu C – asistentas išlaikant jaunystę:

  • Palaiko raumenų elastingumą ir odos tankį.
  • Palaiko sveikus sąnarius ir kremzles.
  • Pagerina odos, plaukų ir nagų struktūrą.

Kolagenas yra dviejų formatų – kapsulių ir miltelių. Pirmuoju atveju gerti po 3 kapsules 2 kartus per dieną valgio metu. Kolageną milteliuose matuojame matavimo šaukštu (10 g) ir dedame tiesiai į jogurtą, kokteilius ar net arbatą. Jis yra bekvapis ir neutralaus skonio, tokioje formoje pakanka vartoti vieną kartą per dieną.

5-HTP priedas

5-HTP yra natūrali aminorūgštis 5-hidroksitriptofanas, gauta iš Griffonia augalo:

  • Padidina serotonino kiekį organizme, didina darbingumą ir gyvybingumą.
  • Normalizuoja miego ciklą ir pagerina jo kokybę, padeda greičiau atsigauti po treniruotės.

Gerti po 1-2 kapsules 30 minučių prieš valgį 1 kartą per dieną.

Informacijos šaltinis: humanperformance.lt

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)