Alkoholis nėra pirmo būtinumo prekė, tačiau žmonės, nepaisydami kartkartėmis didinamų šios prekės grupės kainų bei viešos diskusijos apie žalą sveikatai, kraunasi pilnus vežimėlius gėrimų. Ir šiems nebūtinai turi būti diagnozuojamas alhoholizmas: stipresni gėrimai tradiciškai vartojami įvairių švenčių bei susibūrimų metu, taip pat tai – puiki simbolinė dėkingumo dovana už vieną ar kitą paslaugą. Alkoholio poreikis, kaip prieš tai bebūtų nusistatę skeptikai, visada yra, tad akcijos gėrimams sulaukia susidomėjimo.
Alkoholio pirkėjo portreto nereikėtų tapatinti su žmogaus, kuriam nuolatinis gėrimas yra tapęs gyvenimo būdu, atvaizdu. Akcijos gėrimams aktualios studentui, verslininkui ar pensininkui. Vienas su taurele brendžio atšvenčia sėkmingos sutarties sudarymą, kitas – egzamino išlaikymą, na, o vyresniame amžiuje medikai, esant žemam kraujo spaudimui, netgi rekomenduoga išgerti 50 gr konjako. Skirtingi žmonės, įvairios progos, nevienodi skoniai bei finansinės galimybės – kiekvienas dairomės sau priimintino svaigiojo gėrimo, tačiau proga sutaupyti mielai naudojamės visi.
Svaigalų pardavimo kreivė tendencingai išauga artėjant savaitgaliui, šventėms, per krepšinio rungtynes ar šiltuoju metu laiku. Tada šiame skyriuje zuja aibės pirkėjų, o kai kurios lentynos gali net būti…iššluotos. Penktadienį dažnas esame įpratę atsipalaiduoti draugų kompanijoje su gero vyno taure, svarbesnėms progoms dairomės prabangesnių butelių, vasarą šaltas alus (be šio nesįsivaizduojamas ir krepšinio rungtynių stebėjimas) bei sidras „liejasi” laisvai. Jaunesnius žmonės, o ypač dailiosios lyties atstoves, domina įvairūs kokteilių receptai – netikėtai atrastas gėrimų derinys gali nustebinti net išrankiausius skonio receptorius. Šie receptai talpinami prekybos centrų internetinėse svetainėse ar net išleidžiami specialių nemokamai dalinamų leidinių pavidalu. Populiarus ir kitas būdas – skaniausiojo kokteilio paieška interneto platybėse.
Akcijos gėrimams kol kas pateikiamos internetinėse parduotuvių svetainėsė bei reklaminiuose leidiniuose. Būdami namuose, galite susidaryti planuojamų pirkinių sąrašą – išvengsite bereikalingo blaškymosi parduotuvėje ir sutaupysite marias laiko. Nuo 2016 metų lapkričio mėnesio šios galimybės nebeliks: akcijos svaigiesiems gėrimams tebebus taikomos, tačiau reklama apie tai bus draudžiama. Ši įstatymo pataisa – dar vienas bandymas kovoti su alkoholiu piktnaudžiaujančiais asmenimis. Lieka tikėtis, jog pastangos atneš laukiamų rezultatų, o retkarčiais svaigiųjų gėrimų skyriuje apsilankantys pirkieji neturėtų save „plakti” – svarbiausia turėti saiką.