Ne į temą

Ar esate pasiryžę numesti svorio?

Norint pradėti rimtai mesti svorį, reikia tinkamai tam pasiryžti. Nors dabar internete neretai matome gana keistų straipsnių apie tai, kokie sensacingi būdai mesti svorį yra išrasti, tačiau iš tikrųjų aišku, kad svorio metimas tiesiogiai priklauso nuo to, kokie jūsų mąstysena ir koks yra pasiryžimas.

Juk šiais laikais žmonės neretai pasirenka patį patogiausią variantą ir nori gauti rezultatą be jokių pastangų, o tai yra tikrai nieko gero, kadangi pastangų reikės labai nemažai. Kaip numesti svorio jums gali patarti ir gydytojai, ir treneriai sporto klube, tačiau faktas, kad galutinis rezultatas grynai priklauso tik nuo jūsų – pasistenkite į tai atkreipti dėmesį ir supraskite, jog negalėsite maitintis taip, kaip maitinotės iki šiol. Tinkamas mitybos planas – raktas į sėkmę.

Kalorijų kiekis yra labai svarbus, tačiau jį reikia mažinti po truputį. Tie žmonės, kurie nežino, kaip numesti svorio tinkamai, dažnai tiesiog pasiima labai kraštutinių dietų braižą ir pradeda valgyti itin mažai, taip nepalikdami jokios galimybės sveikai dietai. Iš tiesų, jums reikia pereiti prie sveikesnio maisto ir po truputį pradėti mažinti kalorijas. Jums taip pat gali padėti ir papildai lieknėjimui, tačiau jie patys vieni, be jūsų pagalbos nebus veiksmingi – jums reikia pradėti užsiiminėti aktyvesne fizine veikla ir valgyti kokybiškesnį maistą, o tuomet jau ir papildai lieknėjimui ims veikti labai gerai.

Taigi, jeigu kas rytą keliaujate į darbą, tuomet pamėginkite bent kartais tą patį atstumą iš savo namų iki darbo nueiti pėsčiomis – tai tikrai puiki rytinė mankšta, kuri padės jums turėti geresnę nuotaiką iš ryto – pajusite lengvesnį savo kūną ir galėsite jaustis laimingesni. Taip pat jums reiktų suprasti ir tai, kad kartais verta užtrukti daugiau laiko vaikščiojant, nei iš taško A į tašką B nuvykti su automobiliu arba viešuoju transportu – taip, tai yra kur kas greičiau, tačiau problema yra tame, kad šiais laikais žmonės labai įpratę sėdėti ir todėl negali išeikvoti tos energijos, kurią gauna iš maisto.

O grįžtant apie reikalus dėl maisto, jums reikia maitintis dažniau, tačiau mažesniais kiekais. Jeigu neturite daug laiko ir valgote vos porą kartų per dieną, tačiau labai smarkiai prisivalgote, tuomet tai nėra gerai, kadangi dėl to lėtėja jūsų medžiagų apykaita. Vietoj to, jums vertėtų tiesiog valgyti penkis kartus per dieną, bet nedideliais kiekiais, kurie neapkrautų jūsų skrandžio.

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)