Finansai

Kaip verslui užimti aukštesnes vietas Google paieškoje?

Aukšta vieta „Google“ paieškos rezultatuose labai svarbi kiekvieno verslo sėkmei. Jei potencialūs klientai negali rasti jūsų svetainės, jūsų verslas sunkiai klestės.

Interneto svetainių ir elektroninių parduotuvių optimizavimas paieškos sistemoms yra legalus būdas, kurį galite naudoti norėdami užimti aukščiausias pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose pagal atitinkamus raktažodžius.

Šis turinys apie tai, kaip galite pagerinti savo pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose. Čia aptariami pagrindiniai SEO veiksniai, darantys tiesioginę įtaką tam, kur svetainė bus rodoma paieškos rezultatuose. Taip pat SEO metodai, kaip optimizuoti svetainę, kad ji užimtų aukštesnę vietą nei jūsų konkurentai.

Kas yra SEO ir kodėl jis svarbus?

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai procesas, kurio metu didinamas interneto svetainės ar tinklalapio matomumas paieškos sistemos neapmokamuose rezultatuose, t. y. pirmuosiuose paieškos rezultatų puslapiuose (SERP).

SEO yra svarbus įmonėms, nes didina organinį matomumą internete ir pritraukia potencialių klientų. Be SEO labai sunku surasti jūsų svetainę. Vien tik naudodami SEO, jau galite save pozicionuoti kaip autoritetą savo pramonės šakoje. O pasirinkę tinkamus raktažodžius, galite tapti patarimų ir informacijos šaltiniu savo nišoje.

Tinkamai parinktų raktažodžių reikšmė SEO rezultatams

Raktiniai žodžiai – tai žodžiai ir frazės, kuriuos žmonės, ieškodami informacijos, susijusios su jūsų verslu, įveda į paieškos sistemas. Optimizuodami savo svetainę tam tikram raktažodžiui, Jūs galite užimti aukštesnę vietą „Google“ paieškoje pagal šį raktažodį.

Kuo profesionaliau pasirinktas raktažodis bus optimizuotas jūsų svetainėje, tuo didesnė tikimybė, kad užims aukštesnę vietą „Google“ paieškoje. Aukšta vieta „Google“ paieškos sistemoje gali reikšti daugiau svetainės lankytojų, daugiau potencialių klientų ir daugiau pardavimų jūsų verslui.

Ką galite kontroliuoti svetainėje atlikdami SEO?

Vidinė SEO optimizacija – tai dalykai, kuriuos galite kontroliuoti pačioje svetainėje, kad pagerintumėte savo svetainę ir turinį. Bene pagrindiniai veiksniai, lemiantys geresnį jūsų SEO reitingą, yra šie:

  • Svetainės autoritetas: Kiek aukštos kokybės atgalinių nuorodų veda į jūsų svetainę.
  • Svetainės aktualumas: Kaip gerai Jūsų svetainei adaptuoti tiksliniai raktažodžiai ir kaip jie atitinka vartotojų paieškos intencijas aukštos kokybės turinyje.
  • Svetainės įkėlimo greitis: kaip greitai įkeliama jūsų svetainė.
  • Bendra jūsų svetainės išvaizda: Kaip gerai jūsų svetainė optimizuota „Google“ algoritmui ir vartotojų patirčiai.

Išorinis SEO. Kam jis reikalingas?

Išorinės atgalinės nuorodos (angl. „backlinks“) nukreipia lankytojus į jūsų svetainę iš kitų svetainių. Jos yra vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių jūsų SEO reitingą. Todėl labai svarbu yra tai, kiek aukštos kokybės atgalinių nuorodų veda į jūsų svetainę.

Iš esmės yra dviejų tipų išorinės nuorodos, darančios įtaką jūsų SEO:

  1. Atgalinės nuorodos iš autoritetingų ir tematiškai susijusių svetainių. Jei tokia svetainė pateikia nuorodą į jūsų svetainę ir jos turinys yra susijęs su jūsų svetaine, „Google“ tai vertina kaip labai teigiamą signalą. Tuo tikslu Jūs turite nuolat rūpintis kaip gauti atgalinių nuorodų iš svetainių, kurios yra susijusios su jūsų pramone ir pačios turi didelį autoritetą.
  2. Dalijimasis socialinėje žiniasklaidoje: Jei žmonės dalijasi jūsų turiniu socialinėje žiniasklaidoje, tai yra teigiamas signalas jūsų SEO. Kuo daugiau bendrinimų socialiniuose tinkluose, tuo didesnė tikimybė, kad „Google“ jus pastebės ir įvertins.

„Black Hat“ SEO – praktika, kurios būtina vengti!

Tarp legalios ir „juodosios“ SEO praktikos yra plona riba. Deja, Lietuvoje vis dar yra įmonių, kurios taiko tamsiąją – “black hat” SEO taktiką, kad „Google“ paieškoje užimtų aukštesnes pozicijas nei konkurentai.

Kartais pirmojo “Google” puslapio viršuje Jūs galite išvysti svetainę, apie kurią niekada anksčiau nebuvote girdėję. Joje nėra gerų nuorodų iš kitų svetainių, jos turinys prastai parašytas, ji neturi jokios informacijos socialinėje žiniasklaidoje ir net neturi tikro adreso ar telefono numerio, nurodyto svetainėje. Paprastai tai ženklas, kad svetainės savininkas naudojo kokią nors neaiškią SEO taktiką, siekdamas savo svetainę reitinguoti prieš labiau žinomus konkurentus. Gera žinia, kad visa tai veikia labai trumpai. Kaip taisyklė tokios svetainės greitai yra pašalinamos iš „Google“ indekso, vos tik algoritmas tai perpranta. Todėl to reikia vengti ir saugotis SEO specialistų, kurie dirba tokiais nelegaliais metodais.

Nuo ko priklauso užimama vieta „Google“ paieškoje ir svetainės lankomumas?

Neretas verslas mano, kad jeigu užims aukštą vietą pagal dažniausiai ieškomą raktažodį, sulauks daug lankytojų srauto. Deja, taip yra ne visada. Yra du svarbūs veiksniai, darantys įtaką jūsų reitingui „Google“ paieškoje.

  1. Tai yra kiek jūsų svetainės turinys yra realiai susijęs su jūsų ieškomu raktažodžiu?
  2. Tai yra kiek autoritetinga yra svetainė, kurią siekiate reitinguoti?

Bendra taisyklė čia tokia. Jei bandote užimti aukštą vietą paieškoje pagal plačios atitikties (dažniausiai ieškomą) raktažodį, bet jūsų svetainė nėra tiesiogiai susijusi su tuo raktažodžiu, didelė tikimybė, kad Jums tai nepavyks. Ir atvirkščiai, jeigu Jūs bandote užimti aukštą vietą pagal tikslios atitikties raktažodį (ieškomą rečiau), o jūsų svetainė yra labai svarbi ir autoritetinga šioje nišoje, tikriausiai sulauksite daug tikslinių lankytojų, kurie tuo pačiu gerai konvertuos (pirks jūsų prekes ar paslaugas).

Reziume

Pranešimą paskelbė: – -, MB Seoreklama

(Perskaityta per mėnesį: 1, iš jų šiandien: 1.)