Kas yra SEO optimizavimas ir kaip jį išnaudoti?

SEO optimizavimas – dažnai girdime šį žodžių junginį aplinkui. Apie SEO optimizavimą kalbą pažįstami, bendradarbiai, taip pat, apie jį girdime įvairiuose seminaruose, konferencijose. Marketingistai SEO laiko ne tik vienu pagrindinių pardavimų skatinimų kanalu, bet ir kompanijos įvaizdžio formavimo įrankių.

Ką gi reiškia SEO optimizavimas? Angliškas šio trumpinio pavadinimas skamba kaip search engine optimisation – optimizavimas paieškos sistemoms. Šį terminą galima apibrėžti ir paprasčiau – internetinių svetainių optimizavimas Google paieškai. Kai kurie žmonės painioja SEO rezultatus su Google Adwords skelbimais. SEO rezultatai nėra Adwords reklaminiai skelbimai. Reklaminiai skelbimai yra rodomi Google įvedus šių skelbimų bruožas – prie jų yra prierašas Skelb. Optimizuoti SEO – tai rezultatai Google organinėje paieškoje. Tai reiškia visi tie, kurie yra nereklaminiai.

SEO paslaugosKokia yra paspaudimų statistika? Tyrimai rodo, kad 95 procentai visų interneto vartotojų spaudžia ant pirmame paieškos puslapyje esančių rezultatų. Ir tik penki procentai spaudžia antrame, trečiame ar kituose puslapiuose esančius rezultatus. Iš pirmame puslapyje esančių rezultatų – pačios geriausios yra pirmos trys pozicijos – jos pasiima sau beveik pusę srauto. Bendrai, pirmos penkios vietos gauna maždaug 60 procentų visų gūglinančių interneto vartotojų paspaudimų.

Vartotojai dažnai neturi laiko ir noro praleisti ilgas valandas informacijos paieškoms. Jie įpratę greitai rasti juos dominančią informaciją pirmuose keliuose nuorodose. Todėl, daryti SEO optimizavimą yra tikrai verta. Juk tokiu būdu galima pasiekt interesantą ieškantį jūsų teikiamų paslaugų būtent tada, kai jam to reikia. Yra nemaža tikimybė, kad toks vartotojas jau yra priėmęs sprendimą pirkti ir ieško vietos, kurioje jis galėtų nusipirkti norimą prekę.

Kita priežastis, kodėl žmonės dažnai apsiriboja pirmojo puslapio rezultatais yra ta, kad pirmame puslapyje dažniausiai gaunami patys tiksliausiai ir labiausiai įvestus raktinius žodžius atitinkantys puslapiai. Kuo toliau einama per puslapius, tuo mažiau susiję su įvestu raktažodžiu būna rezultatai.

Nemaža dalis žmonių, kurie dažnai naudojasi Google paieška, yra pastebėję aprašytus dalykus, todėl sąrašo viršuje esančius tinklapius vertina kaip labiausiai atitinkančius užklausą, vartotojų mėgstamus, patikimus ir populiarius.

Dėl visų išvardintų priežasčių vertėtų pasidomėti savo svetainės pozicijomis paieškoje pagal svarbius raktinius žodžius. Rekomenduojame kreiptis į patikimus specialistus, kurie pakonsultuos ir padės jums svarbiems raktažodžiams pasiekti aukštas vietas Google organinėje paieškoje. SEO optimizavimas – tai jūsų raktas į sėkmingą verslą ir potencialių klientų pritraukimą.

(Perskaityta per mėnesį: 29, iš jų šiandien: 1.)

About Juozapas