Finansai

„Omberg“ skaičiuoja 82 proc. augimą: per 8 mėnesius susitarė dėl 275 būstų pardavimo

Per aštuonis šių metų mėnesius nekilnojamojo turto bendrovė „Omberg“ pardavė 82 proc. daugiau būstų nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Ambicingų augimo tikslų siekiantis vystytojas skaičiuoja ir sėkmingus neseniai rinkai pristatytų naujų projektų ar jų etapų rezultatus.

Sostinės rinkoje veikianti nekilnojamojo turto bendrovė „Omberg“ rugpjūtį pardavė 50 būstų – 39 proc. daugiau nei per tą patį ankstesnių metų laikotarpį. Bendras per aštuonis mėnesius parduotų butų ir kotedžų skaičius pasiekė 275 ir buvo net 124 būstais arba daugiau nei 82 proc. didesnis už pernykštį.

Portfelį diversifikuoja klientų poreikiai

„Pirmieji aštuoni šių metų mėnesiai mūsų komandai buvo itin aktyvūs ir rezultatyvūs. Nuosekliai auginome pardavimus ir skaičiuojame, kad rugpjūtį buvome daugiausia butų ir kotedžų Vilniaus rinkoje pardavęs vystytojas, o vertinant aštuonių mėnesių rezultatą esame ketvirti. Nuo trečios pozicijos, mūsų duomenimis, atsilikome tik trimis pardavimais. Siekdami tikslų, diversifikavome portfelį, pristatėme naujus projektus ar jų etapus skirtingose sostinės lokacijose: Bajoruose, Gineitiškėse, Pašilaičiuose, Viršuliškėse. Projektus planavome išgryninę skirtingų klientų poreikius, suteikėme galimybę būstą rinktis atsižvelgiant ir į bendrą jo plotą, ir į kambarių skaičių, ir į jų suplanavimą. Be to, didelį dėmesį skyrėme laisvalaikio ir žaliosioms erdvėms, esančioms projektų viduje“, – sako Olga Dainytė, „Omberg“ direktoriaus pavaduotoja.

Pasak jos, reikšmingos įtakos rezultatams turėjo ir bendrovės pasirinkta projektų strategija, apimanti „viskas įskaičiuota“ koncepciją. Kitaip tariant, siekis klientams pasiūlyti ne tam tikros kvadratūros būstą už mažiausią kainą, o komfortišką gyvenimą už prieinamą kainą.

Būtent ši koncepcija pritaikyta ir ketvirtąjame projekto „Grigalaukio dominija“ etape. Birželį paskelbus apie 150 suplanuotų naujų butų sostinės Pašilaičių mikrorajone, šiuo metu parduota apie 20 proc. jų. Per skirtingus šio projekto etapus bendrovė šiemet pardavė 173 butus ir skaičiuoja, kad tai – geriausiai parduodamas projektas rugpjūčio mėnesį Lietuvoje. Vertinant aštuonių mėnesių rezultatą, projektas pateko į antrą poziciją pagal pardavimus Lietuvoje.

Nuosekliai stiprina koncepcijas ir procesus

Kaip sako O. Dainytė, pasiekti rezultatai skatina tolesnes investicijas į projektus ir jų koncepcijas, naujus sprendimus, klientų aptarnavimą ir „Omberg“ prekių ženklo žinomumą. Savo strategiją bendrovė grindžia trimis esminėmis kryptimis: siekiu klientų akimis įvertinti ir maksimaliai patobulinti projektų koncepcijas; klientų aptarnavimo standartu, orientuotu į jiems suteikiamas pridėtines vertes; būstus jau įsigijusių naujakurių garantiniu aptarnavimu, atsižvelgiant į jų poreikius ir glaudžiai bendradarbiaujant su skirtingomis administravimo įmonėmis.

„Dedame visas pastangas išlaikyti įgautą pagreitį ir taip judėti tikslų, kuriuos užsibrėžėme dar 2018-ųjų pradžioje, link. Kartu prognozuojame, kad konkurencijos prasme metų pabaiga bus labai dinamiška. Todėl stipriname komandą, esame numatę tolesnę nekilnojamojo turto projektų plėtrą, šiuo metu dairomės lokacijų naujiems ir intensyviai dirbame formuodami kitų metų portfelį“, – sako O. Dainytė.

Šiemet, palyginti su praėjusiais metais, investicijas į būsto projektus „Omberg“ planuoja padidinti 67 proc. – nuo 15 iki 25 mln. eurų.

Pranešimą paskelbė: Laura Gabrilavičiūtė, Nova media

(Perskaityta per mėnesį: 3, iš jų šiandien: 1.)