reklama ant automobilio

Reklama ant automobilio – senas ir geras marketingo įrankis

reklama ant automobilioNorint, kad verslas sėkmingai vystytųsi, būtina didinti jo žinomumą, todėl sėkminga marketingo strategija yra kiekvienos įmonės prioritetas. Kai kurie marketingo specialistai teigia, kad reklamos priemonių yra išties daug ir viskas, pateikta tinkama forma, gali atnešti išties stulbinančius rezultatus. Na, tai ne visai tiesa. Yra tik 8 pagrindinės marketingo priemonės, iš kurių 4 šiuo metu visuomenei nedaro didelės įtakos. Taigi, kokią vietą tarp jų užima reklama ant automobilio, kokie jos pliusai ir minusai, lyginant su kitais marketingo įrankiais?

  1. Televizijos reklama. Didelės įmonės gali nesunkai apmokėti išties brangias televizijos reklamas, tačiau tyrimai rodo, kad televizijos reklama, kuri jau seniai įgriso žmonėms, nebeturi tokio stulbinančio poveikio kaip prieš gerą dešimtmetį. Kodėl? Paprastai tariant, reklama užkniso juodai. Daugelis žmonių, prasidėjus reklamai, jos laiką išnaudoja visai kitiems dalykams: susitepa sumuštinį, parūko, nueina į tualetą ir pan.
  2. Radijo reklama. Šiek tiek pigesnė nei televizijos, bet žmogus, nematydamas vaizdo, prasčiau atsimena reklamuojamą produktą arba paslaugą. Be to, žmones, kurie klausosi radijo, galima susikirdyti į dvi dideles grupes: tuos, kurie klausosi muzikos ir išgirdę reklaminę pauzę, perjungia kitą radijo stotį ir tuos, kurie klausosi žinių, kurių metu nebūna reklamos, todėl radijo reklama nepasiekia tokios auditorijos, kaip norima  tuo tikėti.
  3. Lauko reklama. Žmonės kiekvieną dieną gauna tiek daug perteklinės informacijos, kad nebesugeba jos apdoroti, todėl pro daugelį reklaminių stendų ar iškabų praeina lyg nieko nematydami. Tiesa, autobusų stotelėse esančios reklamos yra kiek veiksmingesnės, nes laukiant autobuso arba troleibuso, iš neturėjimo ką veikti, reklamas, esančias tokiuose stenduose, tiesiog tenka perskaityti.
  4. Reklama ant automobilio ar kitų transporto priemonių. Ji nėra brangi, be to, lengvai pastebima, nes daugelis vairuotojų ir viešojo transporto keleivių, stovėdami transporto grūstyse, tiesiog apžiūrinėja šalia esančius automobilius: kokie ratlankiai, kokios lempos ir pan. Tad galite būti tikri, kad skoningai reklamomis apklijuotas automobilis išties neliks nepastebėtas. Tiesa, kiek potencialių klientų ji užkabins, sunku pasakyti.
  5. Internetinė reklama. Galinga, veiksminga ir ne pati pigiausia, jei norite reklamuotis lankomiausiuose portaluose. Kita vertus, ji pasiekia išties didelę auditoriją ir gali padėti pasiekti norimą tikslą – padidinti žinomumą ir pardavimus. Tiesa, kai kurie marketingo specialistai gudrauja ir reklamuojasi įvairiuose forumuose, apsimesdami paprastu forumo nariu, kuris lyg „netyčia“ išmėgino naują produktą ir liko juo be galo sužavėtas. Deja, tokias reklamas greitai pastebi forumo moderatoriai ir toks narys paprasčiausiai gauna „baną“.
  6. Socialiniai tinklai. Tai pakankamai naujas marketingo įrankis, tačiau veiksmingas, nes vis daugiau žmonių naudojasi socialiniais tinklais ir juose praleidžia nemažai savo laisvo laiko. Tad nieko nuostabaus, kad daugelis įmonių vis labiau savo marketingo strategiją telkia būtent į socialinius tinklus.
  7. Akcijos. Jos vis dar veikia. Žmonės, siekdami sutaupyti, seka įvairiausias akcijas, ieško geresnių pasiūlymų, todėl ne veltui sakoma, kad norint parduoti, neparduodamus daiktus, reikia jiems pritaikyti akciją.
  8. Gandai. Gal ne visi marketingo specialistai nori tai pripažinti, tačiau gandai ne tik seniausias, bet ir veiksmingiausias marketingo įrankis. Paleiskite gandą, kad jūsų rajone esanti kirpykla yra geriausia ir pamatysite, kad po pakankamai trumpo laiko ji taps prestižinė vieta, į kurią visi norės patekti. Be to, tai nieko nekainuoja.

Taigi, reklama ant automobilio yra tikrai neprastas marketingo įrankis, jei norite, kad būtumėte pastebėtas. Tiesa, atminkite, kad ji turi būti stilinga ir įsimintina, todėl automobilį turėtų apklijuoti savo darbo asai.

(Perskaityta per mėnesį: 36, iš jų šiandien: 1.)

About rasytojas