Google reklama

Google reklama: kaip rašyti antraštes

Google reklamaSėkminga Google reklama – ne tik geras raktinių žodžių parinkimas, bet ir reklaminė žinutė. Tekstinė reklama – viena iš efektyviausių reklamos formų, tačiau ją reikia tinkamai išnaudoti. Pagrindinis tekstinės reklamos trūkumas – vietos stoka. Google reklama ypač reikli vietai. Visą savo reklaminę žinutę reikia sukišti į tris eilutes po 25-35 simbolius su tarpais.

Google reklama arba AdWords susideda iš 4 komponentų:

  1. Antraštė. Jos ilgis 25 ženklai. Tai yra labai nedaug – 2-3 žodžiai. Reikia būti labai atidiems, nes čia reikia pasakyti visą esmę. Pavyzdžiui, prekiaujate durimis. Antraštė turi aiškiai pasakyti, ką parduodate – Durys pigiau, Durys nebrangiai, Durys Vilniuje, Nuolaidos durims ir pan.
  2. Adreso laukas. Jo ilgis – 35 ženklai. Čia turi būti parašytas adresas, kuris taip pat gali būti išnaudojamas, kaip reklama. Tereikia susikurti peradresavimą tam adresui į pardaviminį puslapį. Pavyzdžiui, lt/durys+pigiau+vilniuje arba jusupuslapis.lt/durys-su-nuolaida. Jei naudojate + ženklą adrese, Google gali leisti ir daugiau simbolių, nei 35, bet čia jau reikia testuoti prieš paleidžiant reklamą.
  3. Pirmasis žinutės laukas. Čia 35 simboliais apibūdinate visą pasiūlymo esmę. Rekomenduojama rašyti kuo didesnes nuolaidas, nes tai veikia žmones. Aišku, gali būti naudojami ir raktiniai žodžiai, nors jie nėra privalomi, ypač, jei jau panaudoti antraštėje. Pavyzdžiui, „70-80% nuolaidos vidaus durims”.
  4. Antrasis žinutės laukas. Rašome žinutę toliau – „tik spalio 10-15 d. Atvažiuok dabar!“ Šis laukas skirtas paaiškinamajam tekstui arba tam, kas netilpo pirmajame laukelyje. Tekstą galima baigti tašku arba be jo, priklauso nuo to, kaip telpama į tuos 35 simbolius.

Ką gauname?

Vidaus durys pigiau

jusupuslapis.lt/durys+pigiau+vilniuje

70-80% nuolaidos vidaus durims

tik spalio 10-15 d. Atvažiuok dabar!

Štai ir jūsų skelbimas. Jis paprastas, bet efektyvus, nes parašytas pagal visas reklaminio teksto taisykles – aiškus pasiūlymas, didelė nuolaida, skubumo momentas, kai nuolaida galioja tik ribotą laiką ir kvietimas veikti (Call to action). Iš adreso taip pat galima spręsti, kad lankytojas nueis ne į informacinį straipsnį, o į durų katalogą.

Google reklama nėra labai paprastai valdoma. Reikia gerų įgūdžių ir patirties, kad ji būtų efektyvi. Galima viską daryti patiems klaidų ir nesusipratimų keliu, arba pataupyti daugiau lėšų ir pasinaudoti profesionalų pagalba. Efektyvios reklaminės kampanijos!

(Perskaityta per mėnesį: 29, iš jų šiandien: 1.)

About rasytojas