Logotipų kūrimas: nuo idėjos iki spalvų

Drįstame teigti, kad logotipas – šiandieninės įmonės pagrindinis įrankis pristatant save ir savo veiklą plačiajai visuomenei. Logotipas „nugula“ visur: ir ant vizitinių kortelių, ir skrajutėse, atributikoje, įvairiuose (neskaitant oficialiųjų) dokumentuose, jau nekalbant apie tinklalapį ir internetą, kur įmonės neretai identifikuojamos pagal jų logotipus. Taigi logotipų kūrimas bet kuriame versle yra labai svarbus. Norintieji profesionalių logotipų kūrimo paslaugų, gali pasinaudoti tinklalapio Logokonkursas.lt teikiamais privalumais. Šiame straipsnyje pabandysime panagrinėti, kas svarbu kuriant logotipus – nuo idėjos iki spalvų.

Prieš pradėdami kurti logotipą, atsakykite į kelis paprastus klausimus:

  • Kokia jūsų tikslinė auditorija?
  • Kokias vertybes jūsų verslas puoselėja?
  • Kokia veikla užsiimama ir kaip tai turėtų atsispindėti įmonės logotipe?
  • Ar logotipu kažką norite pasakyti ir savo įmonės klientams bei partneriams?

Atsakymas į šiuos klausimus iš dalies lems ir paties logotipo dizainą, bendrą išvaizdą. Žinoma, kuriant logotipą svarbiausia yra idėja, svarbus kūrybinis procesas, bet reikia ir šiek tiek žinių. Dažnai labai gerą rezultatą lemia užsakovo bei logotipus kuriančio dizainerio bendradarbiavimas. Pavyzdžiui, neretai dizaineris užsakovo paklausia, kokios jo pageidavimu spalvos turėtų vyrauti įmonės logotipe. Spalvos yra labai svarbios – jos gali daug ką pasakyti apie požiūrį, vertybes, vienaip ar kitaip paveikti į logotipą žvelgiančiuosius. Taigi trumpai paanalizuosime, kokias spalvas logotipui parinkti geriausia ir ką jos simbolizuoja.

Balta. Ji simbolizuoja švarą, tvarką, patikimumą, todėl neretai įmonės šią spalvą renkasi kaip pagrindinę
logotipe. Tokia spalva puikiai pasitarnaus norint pabrėžti įmonės patikimumą, skaidrią veiklos politiką. Tačiau baltas logotipas visuomet turės būti lydimas kitų spalvų ar ryškaus fono.

Juoda. Ji simbolizuoja konkretumą, drąsą, paslaptingumą. Juoda su kitų spalvų deriniais atrodo išties klasiškai. Kuriant logotipus ši spalva gali suteikti ne tokį efektą, kokio troškote, nes gali būti nemėgstama klientų. Tad tiksliai apgalvokite, kokio tikslo siekiate ją panaudodami.

Raudona. Dažnai logotipų kūrimas neapsieina be šios spalvos. Ji simbolizuoja gyvybę, aistrą, energiją ir
veržlumą.

Žalia. Tai gyvybė, gamta, tyrumas.

Mėlyna. Ši spalva atspindi profesionalumą, konkretumą, rimtą požiūrį.

(Perskaityta per mėnesį: 84, iš jų šiandien: 1.)

About admin