Mistinės frazės „SEO straipsniai“ reikšmė

seo straipsniaiTechnologijos tampa vis modernesnės, be kompiuterių ir interneto žmonės nebeįsivaizduoja gyvenimo. Galbūt kažkuriuo metu ir buvo paplitusi nuomonė, jog visa tai tik pramoga. Visgi kuo toliau, tuo labiau interneto platumos pastebimos verslo. Norint, kad įmonės tinklalapis būtų matomas, pradedama domėtis SEO optimizacija. Iš pradžių tai gali atrodyti ne daugiau suprantami dalykai nei koks NSO, tačiau paaiškėja, jog visas procesas susideda iš įvairių dalių, viena kurių yra SEO straipsniai.

Daugeliui kyla klausimas, kokie tai tekstai, kokia jų apimtis, kas turi būti turinyje. Kai kurie mano, jog tai tiesiog reklamai skirti straipsniai, tačiau šis apibrėžimas tikrovę atitinka tik šiek tiek. Dažniausiai SEO straipsnyje apie reklamuojamą prekę, paslaugą ar firmą užsimenama ne visai tiesiogiai. Pavyzdžiui, vietoje to, kad būtų rašoma „kompanija x teikia aukščiausios kokybės paslaugas, kurios…“, tekste paprastai akcentuojamos būtent paslaugos, o ne firma. SEO tekstuose jos dažniausiai rašomos vardininko linksniu, nes būtent taip „Google“ paieškos sistemoje ieško internautai. Juk ir jūs tikriausiai į paieškos langelį nerašote „siuvimo paslaugai“ (kam). Paprasčiausiai įvedate vardininko linksnį.

Visgi čia iškyla šioks toks nesusipratimas. Kai kam atrodo, kad SEO straipsniai privalo būti prikimšti raktinių žodžių. Tačiau per didelis jų skaičius nėra į naudą. Nauji, savo veiklą neseniai pradėję SEO tekstų rašytojai kartais daro šią klaidą. Deja, tuomet pakanka vos vieno žvilgsnio ir tampa aišku, kad tai rašliava, kurios neverta skaityti. Internete galima atrasti įvairių taisyklių, nurodančių, kiek procentų viso teksto turėtų sudaryti specialiai parinkti žodžiai. Na, o įgudę rašytojai, peržiūrėdami savo sukurtą tekstą, pastebi, jei kartojami raktažodžiai iškraipo bendrą vaizdą. Yra ir kitas būdas – vadovaujantis minėtomis taisyklėmis „Word“ programoje pasinaudoti funkcija „Find“ ir patikrinti, kiek kartų straipsnyje minimi konkretūs žodžiai.

SEO straipsniai dažniausiai talpinami į straipsnių katalogus. Patalpintame tekste paprastai būna viena ar kelios nuorodos į įmonės puslapį. Daugelyje katalogų nurodoma, kokius reikalavimus SEO tekstai turi atitikti. Vienas jų – apimtis. Standartinis orientyras yra 300 žodžių. Vis dėlto tai irgi nėra straipsnio gerumo rodiklis. Jei turinys bus nieko vertas, o raktažodžiai liesis per kraštus, neišgelbės nei 300, nei 333 ar dar gražiau atrodančiais skaičiais išreikštas straipsnio ilgis.

(Perskaityta per mėnesį: 24, iš jų šiandien: 1.)

About admin