Virtuvinės svarstyklės

Sveika mityba – kelias į sėkmę

Nuolatiniai klausimai – riboti riebalus ar angliavandenius? Kuri dieta geresnė? Kas geriausiai padeda atsikratyti nereikalingų kilogramų? Klausimų yra begalė, tačiau taip pat begalė ir atsakymų. Todėl puikiai suprantama, kad daugeliui vartotojų gali būti labai sudėtinga rasti teisingą informaciją.

Kasmet yra atliekama begalė įvairių tyrimų, kurių metu bandoma nustatyti, ko labiausiai reikia žmogaus organizmui, kokie pokyčiai jame vyksta tuomet, kai atsisakoma vienokių ar kitokių maisto produktų ir kokia yra geriausia dieta.

Tačiau vieno paties teisingiausio atsakymo tikrai nėra. Tai reiškia, kad nėra vienintelės formulės, kurią būtų galima pritaikyti kiekvienam žmogui. Visų pirma, būtina atsižvelgti į savo fiziologiją ir konkrečius organizmo poreikius. Vienų žmonių medžiagų apykaita yra labai greita, o tuo tarpu kiti pasižymi greitu metabolizmo lygiu, todėl savo mitybos racioną turime suformuoti taip, kad galėtume geriausiai patenkinti savo poreikius ir organizmui suteikti visas reikiamas medžiagas.

Iš tiesų, tai nėra labai sudėtinga. Nors daugeliui žmonių, kurie turi viršsvorį, atrodo, kad subalansuota ir sveika mityba yra didelė kančia, vis dėlto situacija yra visiškai kitokia. Sveika mityba nėra susijusi su neskaniu maistu. Tai mitas, kurį būtina išsklaidyti. Jei atsisakoma nesveiko maisto ir įvairių žalingų įpročių, o visa tai pakeičiama šviežiais, sveikais ir pilnaverčiais maisto produktais, ilgainiui mūsų organizmas visiškai pamiršta apie iki tol vartotą nesveiką maistą, todėl prisitaiko ir sveika mityba tampa įprasta kasdienybės dalis.

Be abejo, pradžioje reikėtų sudaryti labai aiškų mitybos planą ir normuoti kiekvieną valgymą. Tam puikiai pasitarnauja virtuvinės svarstyklės, kurios padeda lengviau nustatyti reikiamas maisto porcijas. Taip pat nereikėtų pamiršti daug šviežių daržovių, vaisių, tinkamo baltymų ir angliavandenių santykio, sveikųjų riebalų ir kitų mūsų organizmui reikiamų medžiagų. Taipogi, būtina vartoti pakankamai vandens, kuris padeda organizmui atsistatyti, pašalinti šlakus ir toksinus bei atjaunina mūsų odą.

Taigi, jei visą tai įtrauksime į savo kasdienę dienotvarkę ir nepamiršime pakankamo fizinio aktyvumo, labai greitai galėsime pasiekti norimus rezultatus – pakoreguoti savo kūno linijas ir suteikti sau daugiau energijos.

(Perskaityta per mėnesį: 34, iš jų šiandien: 1.)

About Objektyvas