Bendrovė „Varle“, valdanti prekybos centrą internete „Varle.lt“, nutraukė sutartį su vienu franšizės partneriu Panevėžyje – UAB „Baltų tinklo prekyba“.
Penkioliktus metus veikiančiai bendrovei „Varle“ priklauso el. parduotuvė „Varle.lt“, o 19 fizinių parduotuvių skirtinguose miestuose yra valdomos partnerių pagal franšizės sutartis.
„Rasti patikimą verslo partnerį sunku, tačiau dar skaudžiau, kai po daugelio metų sėkmingo bendradarbiavimo jis grubiai pažeidžia sutarties sąlygas, pamina „Varlė.lt“ vertybes, paveda ne tik mus, bet ir mūsų klientus. Gaila, kai tenka nutraukti bendradarbiavimą, prasidėjusį 2016 metais ir atsisveikinti su buvusiu franšizės partneriu dėl skolų ir įsipareigojimų nevykdymų mūsų klientams.
Atsiprašome savo klientų, kurie dėl buvusio franšizės partnerio kaltės laiku negavo užsakytų prekių ar patyrė kitų nepatogumų. Su klientais bendraujame, prekes pristatysime ir nuostolius kompensuosime iš savo lėšų.
Pasirūpinsime, kad neliktų nė vieno nukentėjusio dėl nesąžiningo ir grubiai mūsų bendradarbiavimo sutarties sąlygas pažeidusio verslo partnerio veiklos“, – užtikrina prekybos centro internete „Varlė.lt“, pernai laimėjusio mylimiausios el. parduotuvės titulą, įkūrėjas ir savininkas Marius Butauskas.
Prekybos centras internete „Varlė.lt“ taip pat praneša ieškantis naujo patikimo verslo partnerio Panevėžyje.
„Verslo partnerius kruopščiai atsirenkame. Mūsų franšizės partneriais gali tapti tik prekybininkai, jau turintys prekybos patirties. Įmonė kandidatė yra vertinama pagal kompetencijas, istoriją ir finansinius duomenis. „Varle“ franšizė yra galima tuose rajonuose, kur dar nėra „Varle“ parduotuvės“, – teigia M. Butauskas.
2022 metais „Varle.lt“, valdanti UAB „Varle“, kartu su franšizės partneriais peržengė svarbią ribą – pasiekė 100 mln. eurų apyvartą, gavo 51 proc. daugiau pajamų nei prieš metus.
Mylimiausios el. parduotuvės Lietuvoje nominaciją pernai pelniusi „Varlė.lt“ stabiliai auga: nuo prekių asortimento, verslo partnerių skaičiaus iki apyvartos didėjimo. Verslo partnerių, norinčių prekiauti „Varlė.lt“ platformoje (marketplace) padaugėjo iki 600, prekių asortimentas išaugo iki 2 milijonų.
„Šie pasiekimai rodo, kad esame žinomi žaidėjai, dominuojame rinkoje, o klientai mumis pasitiki. Stengiamės konkuruoti žemomis kainomis, plačiu asortimentu ir būti labiausiai į klientą orientuota įmone“, – teigia prekybos centro internete „Varlė.lt“ įkūrėjas M. Butauskas.
Greitai kintančiomis elektroninės prekybos sąlygomis „Varle.lt“ išlieka atvira inovacijoms: per pastaruosius metus daugiausiai investuota į klientų aptarnavimo sistemos tobulinimą, sukurta patogesnė prekių paieškos sistema, atnaujintas puslapio dizainas, sutrumpintas prekių pristatymo laiką bei pirmieji rinkoje įdiegė dirbtinio intelekto įtraukimą prekių pasirinkimo procese.
„Jau 14 metų dirbame savo klientams. Ypatingai džiaugiamės laimėję mylimiausios elektroninės parduotuvės nominaciją. Tai parodo, kad klientai mumis pasitiki, mus myli ir pas mus grįžta. Dauguma mūsų klientų yra lojalūs, apsipirkę pas mus du ir daugiau kartų, o 75 proc. jų rekomenduoja mus ir kitiems. Jų atsiliepimai ir pasitikėjimas visada buvo lemiamas veiksnys, kuris formavo ir kartu kūrė „Varle.lt“ tokią, kokia ji yra šiandien,“ – džiaugiasi M. Butauskas.
Prekybos centras internete „Varlė.lt“ taip pat yra pelnęs „Top įmonė 2023“ Rekvizitai.lt įvertinimą. Šiuo metu įmonėje dirba 126 darbuotojai.
https://www.varle.lt/
Pranešimą paskelbė: Jovita Jarutienė, UAB RYŠIAI SU VISUOMENE