7 maži įpročiai, padėsiantys numesti svorio

uno parkas

uno parkas

Palaikyti esamą kūno svorį ar nusikratyti kelių papildomų kilogramų visam laikui galima ir paprastais kasdieniais įpročiais. Žinoma, jeigu didžiąją dalį jūsų raciono sudaro miltiniai patiekalai bei saldumynai, kaži ar tai padės, tačiau, stengiantis išvengti visiems gerai žinomų „nuodėmių“, šie patarimai bus naudingi ir efektyvūs. Pavyzdžiui, laisvalaikis su draugais gali tapti aktyvesniu nei pasisėdėjimas bare – UNO parkas, LABAS parkas ar kitokios vietos bus ne tik smagus, bet ir naudingas kūnui laisvalaikis. Sudomino? Sužinokite visus patarimus!

1. Vietoj kavos gerkite… kavą

Aišku, tikrieji kavos mėgėjai latės nė nevadina kava, veikiau – kavos gėrimu, bet kaip bebūtų tai kava, tik turinti daugiau minusų – pienas, grietinėlė, sirupas bei daugelis kitų priedų tikrai neprisideda prie gražios figūros puoselėjimo, todėl gerdami paprastą kavą arba ekspresą, automatiškai to atsisakote. Dar vienas patarimas šia tema – mažinkite įsidedamo cukraus kiekį ir pasvarstykite apie galimybę atsisakyti kavos apskritai. Ją puikiai gali pakeisti žalioji arbata arba matė.

2. Sumanus apsipirkimas

Tai tikrai nereiškia, jog iki tol apsipirkinėjote kvailai. Tiesiog viską galima padaryti dar geriau! Tam, kad nekiltų pagunda nusipirkti „nesveiko“ maisto ar „nemaistingų“ patiekalų klaidžiojant nuo vieno skyriaus iki kito, nes neapsisprendžiate, ką įsigyti, siūlome iš anksto susirašyti reikalingus produktus ir griežtai laikytis sąrašo. Beje, niekada nė kojos nekelkite į parduotuvę tuščiu skrandžiu!

3. Kiekviena diena su citrinos griežinėliu

Citrinos nauda imuninei sistemai yra gerai žinoma, tačiau šis vaisius dar ir gerina virškinimą bei spartina medžiagų apykaitą. Kadangi tokie veiksniai prisideda prie dailios figūros puoselėjimo, verta kasdien išgert bent po stiklinę vandens su griežinėliu citrinos. Tad nepamirškite į savo pirkinių sąrašą įtraukti ir kelių citrinų!

4. Aktyvus laisvalaikis

Parkas, miškas ar įspūdingasis senamiestis turėtų tapti dažniau lankytinomis vietomis – skirkite daugiau laiko pasivaikščiojimams! O tam, kad aktyviai leidžiamas laikas būtų dar ir smagus, su draugais keiskite penktadienio įpročius ir paverskite juos azartiškais nuotykiais: UNO parkas Vilniuje ar UNO parkas Kaune bus linksma ir išties naudinga pramoga, kurią nuolatos propaguojant galėsite išsisukti ir be nuobodaus svorių kilnojimo sporto klube. Tiek vienas, tiek kitas UNO parkas arba alternatyvi fiziškai aktyvi pramoga dailins kūną ir skatins endorfinų gamybą!

5. Sporto krepšį pasiimkite į darbą

… Nes kitaip į sporto salę prisiruošite daug sudėtingiau arba iš viso neprisiruošite. Kodėl? Palikus krepšį namie ir grįžus po darbo jo pasiimti, gali kilti pagunda namie ir pasilikti! Nuovargis, tingumas, o dar ir skanus užkandis puikiai sutrukdys jums keliauti sportuoti.

6. Atsisveikinkite su užkandžiais naktį

Tai didžiausia nepageidaujamų kilogramų ir papildomų riebaliukų sankaupų priežastis, kuri pradės nykti tik atsisakius nuolatinių užkandžiavimų prieš einant miegoti. Taip elgiantis, gražią figūrą palaikyti nepadės ir UNO parkas. Akcija bei nuolaida tokiems užkandžiams, vilioja, tačiau reikia atsispirti!

7. Eikite anksčiau miegoti

Nors ir knieti dar pasiklausyti muzikos, pažiūrėti dar vieną „Nusivylusių namų šeimininkių“ seriją ar perskaityti dar vieną knygos puslapį, reikia tvirtai laikytis taisyklės eiti nustatytą valandą ilsėtis. Miegas – labai svarbi gyvenimo dalis, tad nors ir iš pašalies atrodo, kad miegant „nieko neveikiame“, taip tikrai nėra. Miegant per mažai, gali augti antsvoris, lėtėti medžiagų apykaita.

(Perskaityta per mėnesį: 26, iš jų šiandien: 1.)

About Vita