Dažnai kalbant apie įvairius SEO produktus, taisykles ir niuansus, tuo pačiu pavadinimu vadinami skirtingi dalykai. Kad ir SEO straipsniai. Vos ne kiekvienas straipsnių rašytojas turi savo supratimą apie tai kas yra SEO straipsnis, o kiti tą patį vadina tekstu. Tad pabandykime trumpai sudėlioti mintis, kas yra straipsnis ir kas yra tekstas.
SEO tekstas – tai trumpas tekstas turintis tikslą paminėti reikiamas frazes, t.y. raktažodžius. Tai, pavyzdžiui, gali būti el.parduotuvės kategorijų aprašymai. Trumpi gražūs tekstukai, apibūdinantys kategorijas su subtiliai įkomponuotais raktiniais žodžiais. Taip pat tai gali būti ir meta description tekstukai. Pastarieji yra trumpos, apie 70-160 ženklų ilgio paprastiems tinklalapio lankytojams nematomi tekstai, skirti paieškos sistemoms ir apibūdinantys apie ką yra tinklalapis arba konkretus tinklalapio puslapis. Visgi, nors iš principo šis tekstas nėra matomas žmonėms, visiškos beletristikos jame rašyti negalima, nes kartais paieškos sistemos paima ištrauką ir panaudoja paieškos rezultatams. Taigi, kokybė turi būti ir čia, nepaisant to, kad tai trumpas tekstas.
Tuo tarpu SEO straipsnis yra rišlus straipsnis, mažiausiai 300 žodžių ilgio, konkrečia tema, minint reikiamus raktažodžius. Jis gali būti talpinamas tiek pačiame tinklalapyje tiek išoriniuose tinklalapiuose plečiant išorinių nuorodų tinklą. Pavyzdžiui, SEO straipsnis, kurį užsako elektroninė drabužių parduotuvė, gali būti apie naujausias mados tendencijas, kuriame įkomponuotas aktualus raktažodis “drabužiai pagal figūros tipą”, ant kurio uždėta nuoroda vedanti į el.parduotuvę. Straipsnis rišlus, įdomus, jį lengvai randa paieškos sistemos, o nuoroda veda į el.parduotuvę.
Taigi SEO straipsniai ir SEO tekstai yra kiek skirtingo pobūdžio, tačiau reikalingi visiems tinklalapiams siekiantiems optimizuotis.