Sveikata

Pasirūpinkite savo sveikata ir gyvenimo kokybe

Sveikas gyvenimo būdas įtakoja sveiką kūną. Pastaruoju metu ne tik amerikiečiai, tačiau ir europiečiai susiduria su rimta nutukimo problema. Neteisinga mityba ir menkas fizinis aktyvumas lemia įvairius sveikatos sutrikimus ir nuolatos didėjantį svorį. Žinoma, nemažai žmonių visą tai bando pateisinti spartėjančiu gyvenimo tempu, technologine pažanga (palengvinančią įvairių iki tol fiziškai įgyvendintų užduočių atlikimą), laiko stoka, dideliu krūviu darbe, psichologiniu išsekimu ir kitomis priežastimis. Tačiau tai tikrai negali būti pasiteisinimas nesveiko gyvenimo būdo propagavimui. Tam įtakos turi tik valios trūkumas ir neteisingi įpročiai.

Todėl jei jus domina sveika gyvensena, tačiau nežinote nuo ko reikėtų pradėti, pats metas sužinoti keletą naudingų patarimų.

Jums nereikia dietos. Valgyti subalansuotą ir sveiką maistą – tai nėra dieta. Jums nereikia alinti savo organizmo ir jaustis didžiulį diskomfortą. Kasdien galite valgyti pačius skaniausius patiekalus, kurie būtų sveiki, savyje turėtų daug naudingų maistingųjų medžiagų ir mūsų organizmui suteiktų viską, ko reikia, kad jis tinkamai funkcionuotų.

Atsisakykite nesveiko maisto. Jei iki šiol jūsų kasdienį maisto racioną sudarė labai kaloringi, riebūs ir sūrus patiekalai, būtinai pakeiskite juos sveikais produktais. Kuo daugiau nesveiko maisto vartosite, tuo labiau didės tikimybė susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis bei susidurti su viršsvorio problema.

Subalansuokite baltymų, angliavandenių ir riebalų kiekį. Kaip žinia, kiekvienas iš mūsų kasdien turi gauti pakankamai minėtų elementų. Skirtingame maiste yra skirtingų medžiagų, todėl tikrai nereikėtų susitelkti tik į baltyminį ar daug angliavandenių turintį maistą. Mityba turėtų būti gerai subalansuota.

Vartokite vandenį. Niekada nepamirškite vartoti pakankamai vandens. Kasdien turėtumėte išgerti bent 8 stiklines vandens. Tai padės iš jūsų organizmo pašalinti toksinus ir kitas kenksmingas medžiagas. Be to, lengviau atsistatys jūsų odos būklė, pagerės virškinimas ir kitų organų veikla.

Sportuokite. Būtinai pasirinkite tokią sporto šaką, kuri jums yra arčiausiai prie širdies. Jei sportuosite tai, kas jums nėra malonu, neilgai trukus viską galite mesti. Todėl jūsų fizinis aktyvumas turėtų būti paremtas jūsų išskirtiniais poreikiais. Svarbiausia, kad jis būtų pakankamas.

Taigi, jei visą tai sujungsite į vieną visumą, jūsų sveikata bus stipri, kūno formos – tobulos, o psichologinė būsena labai stabili.

(Perskaityta per mėnesį: 37, iš jų šiandien: 1.)

About Objektyvas